Store Support.

Alles wat je moet weten.

Als ondernemer wil je het best voor je bedrijf. Helaas komt het wel eens voor dat door kosten apparatuur niet wordt onderhouden of bij een defect snel wordt vervangen. Als hierdoor onderdelen van je bedrijf stil komen te vallen is het helemaal zuur. Store Support van Highplus is een maandelijks abonnement voor Retail-ondernemers. Met onze servicedesk staan wij op werkdagen van 08:00 tot 19:00 telefonisch en per e-mail voor je klaar om al je technische vragen op afstand te beantwoorden en technische problemen te verhelpen.

Lukt service op afstand niet? Geen probleem, we plannen direct een servicebezoek in op een moment dat jou schikt.

Hoe werkt het?

Stap 1

Oei, er is een storing en je weet niet meer hoe je dit kan oplossen!

Stap 2

Je belt de Servicedesk van Highplus Store Support. 

Stap 3

Binnen enkele minuten ben jij weer back in business.

Store Support Flex
Maandelijks opzegbaar
22,95Per Maand excl. btw
Store Support
Jaarcontract
19,95Per Maand excl. btw

Waar kan je de servicedesk voor bereiken?

POS-systemen (Kassa)
Signage systemen (Digitale reclame)
ICT (Computer en laptops)
VOIP (Telefonie)
Camerabewaking systemen.
Inbraakbeveiliging.
Alarmsystemen.